اطلاعات برند

تاریخچه‌ی کامل برند AEG

شرکت-آاگ-aeg

 AEG به زبان آلمانی مخفف کلمات :(ALLGEMEINE-ELEKTRIZITATS-GESELLSHAFT) است و معنای آن در زبان انگلیسی : (GENERAL-ELECTRICITY-COMPANY) می‌باشد به معنای “شرکت برق همگانی” است. شرکت AEG توسط امیل راتناو در سال  ۱۸۸۳ در شهر برلین در کشور آلمان تاسیس گشت نخستین نام این شرکت ( شرکت آلمانی برق ادیسون ) بود. امیل راتناو در همان سال‌ها با خرید امتیاز ثبت چندین اختراع از مخترع نام آور و بزرگ آمریکایی  “توماس ادیسون” این شرکت را راه اندازی نمود و محصولاتی را تولید کرد همین شرکت بعد ها در سال ۱۸۸۷ به نام آ.ا.گ (AEG)  تغییرنام یافت. در ابتدا برند AEG در زمینه‌‎ی تجهیزات الکتریکی فعالیت‌های خود را صرف تولیدات محصولاتی مثل: لامپ – موتور – ژنراتور نمود در همان آغاز کار بود که این شرکت کار خود را در زمینه‌ی ساخت و تولید تکنولوژی انتقال برق “AC” گسترش داد که این تکنولوژی در اوایل قرن بیستم یکی از جدید‌ترین و بروز‌ترین تکنولوژی‌های روز خودش بود و همین مسئله سبب شد که برند AEG به ثبت اختراعات و نوآوری‌های بسیار زیادی خصوصا در حوزه‌ی مهندسی برق با نام “AEG” دست یابد و نام شرکت را ورد زبان‌ها کند همین مساله‌ها این برند را روز به روز معتبر‌تر و پر آوازه‌تر از پیش نمود و در همین دوران بود که برند AEG فعالیت خود را در زمینه‌ی تولیدات تجهیزات صنعتی و برقی برای راه آهن آغاز کرد که همین امر منجر به سابقه‌ی طولانی‌اش در زمینه‌ی تامین تجهیزات الکتریکی و صنعتی حمل و نقل ریلی در آلمان گشت. در کنار همه‌ی این افتخارات  حضورخود را هم در بازار خودرو و هواپیما پر رنگ نمود. پس از جنگ جهانی دوم بود که برند AEG به کلی کسب و کار خود را در آلمان شرقی از دست داد و کم کم به ورشکستگی نزدیک می‌گشت که با سپری کردن سختی‌ها و فراز و نشیب زیاد سرانجام در سال ۱۹۵۱ دفتر مرکزی خود را به شهر فرانکفورت انتقال داد و پس از گذشت چند سال در سال ۱۹۶۷ تصمیم بر این گشت که برند AEG با شرکت “TELEFUNKEN”  ادغام شود و شرکتی به اسم “AEG – Telefunken” را تاسیس و راه اندازی کنند لاکن متاسفانه طولی نکشید که این شرکت ادغام شده با رکود مالی‌ای روبرو شد که منشآ آن مشکلات شرکت  AEG  در طول سالهای ۱۹۷۰ بود که این شرکت ادغام شده را نیز با بحران روبرو نمود که در نتیجه‌ی این اتفاقات و در سال ۱۹۸۳ شرکت AEG قسمتی از سهام خود را در بخش لوازم الکترونیکی مصرفی فروخت. در سال ۱۹۸۵ شرکت دایملر بنز Daimler-Benz باقیمانده‌ی سهام شرکت AEG را خریداری نمود که این بخش از سهام عمدتا به تکنولوژی فناوری موتورهای برقی و توزیع و انتقال برق مربوط می‌شد. شرکت دایملر بنز در سال ۱۹۹۵ تصمیم به ادغام با شرکتی دیگر گرفت. پس از ادغام این شرکت Adtranz  ادترنز نام گذاری گشت که بعد از گذشت دو سال این شرکت نیز به پایان خود نزدیک شد… تا به اینجای کار متوجه شدیم که برند AEG این برند پر‌آوازه و محبوب چه شرایط تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشته تا توانسته به جایگاه عالی که اکنون در آن قرار دارد برسد حالا با همراهی شما عزیزان در این بخش به فعالیت‌ها و افتخارات این شرکت در طی سال‌های فعالیتش میپردازیم. با ما همراه باشید….

دسته بندی محصولات برند AEG

کمپانی AEG  طی سال‌های فعالیت خود در زمینه‌ی محصولات الکتریکی تولیدات بی‌شماری را از لوازم خانگی گرفته تا محصولات صنعتی و برقی پر مصرف که این تولیدات پر کاربرد همه و همه بیانگر چیرگی و خبره بودن این برند نام آشنا با انواع لوازم الکتریکی و ساخت و تولید این محصولات است.

سیر تولیدات برند AEG  در فاز صنعتی :

در سال ۱۸۹۸ برند AEG  به عنوان یکی از برترین و مهمترین برند‌های تولید کننده ی ابزار برقی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود و همین امر سبب شد که در بازار‌های تجاری سرتاسر اروپا خاورمیانه و آفریقا به عنوان یک برند خاص شناخته شود. همین تفکر نوین و تمرکز کافی برند AEG  روی تکنولوژی و طراحی‌های مناسب موجب تاثیرات فوق العاده‌ی این برند در گسترش تولیدات لوازم برقی گشت و سبب شد که این شرکت در سال ۱۹۰۸ اولین دریلی را که قابل حمل بود تولید کند و در قدم‌های بعدی خود هم دریل‌هایی با قابلیت تنظیم سرعت را بسازد که همه‌ی این اقدام‌ها موجب شد که در سال ۱۹۲۰ نخستین ابزار برقی با موتور یونیورسال به بازار عرضه گردد. در سال ۱۹۳۰ شرکت AEG  واقع در برلین به توسعه زیادی رسید کارخانه‌ی دیگری هم در نزدیکی اشتوتگارت تاسیس شده و از این رو که این شهر قطب صنعتی کشور آلمان محسوب می‌شد کمپانی‌ها و کارخانجات بزرگ و نامی اتومبیل سازی مانند پورشه و مرسدس بنز و همچنین کارخانه‌های تولید کننده دوربین و لنز و تولیدکنندگان ابزارالات برقی هم در این شهر قرار داشتند تحت تاثیر این رویداد‌های توسعه‌ی صنعتی بود که برند AEG  با  این پیشرفت اولین دریل با عایق دوبل راهم به تولیدات خود اضافه کرد که این ابزار کاربر را از خطر شوک الکتریکی حفظ می‌نمود و در پی تولید این محصولات صنعتی هم اولین چکش تخریب ۵.۵ کیلوگرمی و به دنبال آن پولیش‌ها و فرز‌ها‌ی تولیدی برند AEG  را به بازار ارائه نمود.

ابزار آلات صنعتی برند AEG:
  1. سایر ابزار آلات شارژی – دریل‌های شارژی با باتری‌های لیتیوم
  2. انواع چکش‌های تخریب
  3. تجیزات کامل کار با فلزات “فلز کاری”
  4. تجهیزات متنوع کار با چوب
  5. دریل‌های بتن کن و سایر لوازم‌های جانبی مرتبط با آن‌ها
پیشنهادهای ابزار کوثران :

ست ۱۰ پارچه صفحه سنباده مثلثی ویژه دستگاه چند کاره AEG

صفحه پولیش کرکی ۱۵۰ میلی‌متری AEG

اره گردبر ۱۵۰۰ وات AEG مدل KS15-1

پیچ گوشتی خشابی شارژی AEG مدل BTS18BL-0

تراز لیزری AEG مدل CLG220-K

اره همه کاره شارژی AEG مدل BUS18-0

رنده شارژی AEG مدل BHO18-0

دریل شارژی AEG مدل BSB18CBLLELI-252

اره عمودبر AEG مدل PST500X

چکش تخریب AEG مدل PM10E

دریل بتن کن AEG مدل PN11E

رادیو شارژی AEG مدل BR18C-0

میخکوب شارژی ۱۸ ولت AEG مدل B18N18LI

اره فارسی بر شارژی AEG مدل BPS18-254BL-0+SETLL1840BL

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی AEG مدل BSB12C2-0

سری چندکاره AEG مدل OMNI-MT

فرز نجاری شارژی ۱۸ ولت AEG مدل BOF18BL+SETLL1820

دیدگاهتان را بنویسید