اطلاعات برند

شرکت البرز ابزار

شرکت البرز ابزار فروشنده ابزارآلات صنعتی

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با ایجاد کارخانه‌ای در شهر صنعتی البرز وارد صنعت و تجارت شد. اولین کالای تولیدی توسط این شرکت ماشین سنگ سنباده بود که با برند محک در بازار عرضه شد و بعد نمونه های دیگر این محصول را تولید کردند. با شروع همکاری با شرکت‌های هانینگ آلمان و هوپ الکتریک تایوان شروع به تولید ابزارآلات برقی جدید دیگر کردند.

در سال ۱۳۷۸ مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9000 نمود و در سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO 9002 شد. شرکت البرز ابزار همیشه در تلاش با دیگر تولیدکنندگان خارجی بود و این تلاش باعث شد که علاوه بر تولید در داخل کشور، فعالیت خود را با هنگ‌کنگ و چین توسعه دهد و محصولات مشترک خود را با برند محک وارد بازار کند.

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۸۲ با گرفتن نمایندگی انحصاری از شرکت آینهل آلمان شروع به عرضه محصولات این شرکت در ایران کرد.

شد. ISO 9001:2000این شرکت در سال ۱۳۸۳ موفق به کسب گواهینامه

در سال ۱۳۸۵ با بستن قرارداد با شرکت BAIDA DELI ماشین‌آلات چوب و MDF شامل پنل‌برها و لبه چسبان‌ها که در چین تولید و با برند Mahak وارد بازار می‌شود در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز صنعت ساختمان‌سازی به ابزارآلات جدید و ماشین‌آلات ساخت و مونتاژ درب و پنجره یو پی وی سی  شرکت البرز ابزار با شرکت WOLFTECH ترکیه شروع به همکاری کرد. محصولات شرکت WOLFTECH که طراحی یک شرکت آلمانی است در ترکیه تولید و توسط البرز ابزار در بازارهای ایران عرضه شد.

دیدگاهتان را بنویسید